måndag 14 januari 2008

Måndags-update

Nej. Det har inte hänt så mycket. Det sista av navelsträngen har trillat bort. Jag känner mig fortfarande ruggig och febrig. Daniel är inne i Nybro och handlar mat åt oss och hundarna. Jag ska ta det lugnt på order av BB Hemvården. Ta det lugnt är mitt sämsta.

Det har förekommit misstankar om att jag dragit fram trycket på tröjan på bilden under. Att jag arrangerat så att spöket Laban syns. I would never. Eller okej, klart jag skulle men denna gång är jag oskyldig. Och nej. Jag har inte heller dragit ned mössan över ögonen på Romeo på andra bilden. Han må vara mindre än mig men det betyder inte att jag utnyttjar det ... hela tiden ...

Till höger: Romeo ligger och funderar lite på det här med elektorssystemet i USA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emelie och Daniel!

Jag vill gratulera er till en underbart vacker son (som om ni inte redan visste det, haha). Hoppas att allt går bra nu och att Emelie snart mår bättre. Det är inte utan att man blir lite sugen på smått när man ser era härliga familjebilder. Lycka till! :)

Många kramar från er föredetta kollega Pernilla Söderkvist som är jätteglad för att ha lyckats hitta er blogg :)

Emelie Lund sa...

Hej Pernilla!

Hoppas allt är bra med dig! Kul att du hittade hit.