torsdag 17 januari 2008

Promenad med barnvagnen

Efter mat och tårta tog Daniel, Barbro, Göran och Romeo en promenad runt femman (som vi tidigare berättat INTE är fem kilometer men fått behålla namnet). Själv kuppade jag och selade på Ludde snabbt som attan och körde och mötte dem. Själv kan jag ju inte gå så bra ännu, det tar ju lite på kroppen att föda barn, men Ludde är jättebra på att gå. Han blev väldigt glad över att bli körd. Det har vi inte gjort sedan graviditetsvecka 34.

På bilden syns den smått legendariska Kyra K-jackan från 1993. Gud vad tuff och snygg den var då må ni tro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad jag blir avundsjuk... Länge sedan jag körde häst nu. Och Emelie, jag diggar din Kyra K-jacka. Starkt. Jag är lika avundsjuk på dig idag som jag skulle ha varit om jag sett den ny1993. Mohahaha.

Kram från Skåne